reklama

Nový článok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som šelma

Som anjel?

Som démon

Som ŽENA.

Mám 33 tvárí

len jednu ti ukážem

Bránim sa svetlu

splývam v tme

oči ťa pošteklia

pery ťa rozvlnia

Milujem len raz

Druhý krát ma iba poškriabeš

Ľadovce sa spoja

láva ich spáli

žriedlo sa naplní

Oktáva sa zvýši

srsť sa naježí

Stojím nahá

a dýcham do hrude

až kým polmesačné....srdce-

zabudne, že niekedy dýchalo.

Milujem len RAZ!

Som roztopašný hurikán

Som prameň opojnej rozkoše

Sľubujem, že ťa:

Spálim!

Zničím!

Odhodím!

Až kým nepochopíš, že sa mi:

Nikdy nevyhneš-

Som diablov vyslanec

Som jeho sladká pomsta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už ma čítaš?

Dám ti všetko, ale nebudeš mať nič.

V hrudi pália krvavé škrabance

Steká vriaca krv na kameň

Škorpión ma sto krát bodol-

až kým...

Neumriem v živote

Silvia Oslovičová

Silvia Oslovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu